Fotografia mea
Sunt şi eu ca toţi ceilalţi oameni: văd lumea aşa cum vreau eu să fie, nu aşa cum este.

vineri, 8 februarie 2013

Bla bla bla

Nu este  reprimarea lacrimilor, sentimentelor si in general al oricarui alt gen  de emotii specifice genului liric dovada suprema de maturitate ? Sau e doar o buna proba de actorie ? Poate ar trebui sa trec mai des pe la teatru sa invat expresii  noi sau tehnici inovatoare de executare impecabila a zambetului .Cine stie poate cu putin exercitiu poate se poate mima chiar o existenta fara cusur , totul cred ca sta in repetitie , ea este pana la  urma nascatoarea invatarii . da, as putea sa fac asta sau as putea pur si simplu sa simt , sa iau doar ce e bun din ceea ce ma inconjoara si sa vad ce e mai bun in cei din jur etc... nu stiu continuarea dar am auzit ca e la moda sa fi zen dar ce ma fac daca nu vad o aura deasupra fiecarui om intalnit sau m-am prins ca minciuna nu numai ca nu are picioare scurte dar ar putea cu usurinta sa defileze pe cele mai celebre podiumuri si ca a spune ca urasti minciuna e in sine o minciuna pentru ca uram sa fim prinsi cu minciuna si ne simtim in secret semizei cand scapam cu basma curata .Nu am sa spun ca am gasit eu adevarul absolut sau ca in imensa mea imaculare sufleteasca am gasit adevarul absolut si nu ma abat de la el sub nici o forma si dimpotriva acum sunt mai defecta ca niciodata  si in sinceritatea mea mai mincinoasa decat as fi crezut vreodata .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu